Dear Diary

Our Love & Life getting stronger than we thought...

asik aku yang salah

lama xpost entry kat cni..hidup sejak 2 menjak ni penuh dengan tungging langgang bak kata orang kedah..huhuhu..cakap pasal tanggungjawab...smua pun jd tanggungjawab aku...daripada anak..sampai ke kehidupan seharian pun jd tanggungjawab aku..seolah2 aku ni bujang beranak satu..huh...suami pun xpeduli sgt...yg dia tahu main games n wat kerja sawit dia.. pasal hati perasaan aku dan anak xpernah dia peduli. asal sampai tarikh gaji dia akan mula bertanya pasal gaji aku spend utk itu untuk ini...dia xtahu ke..ssh macamana pun smua tu sepatutnya dia spend duit dia...duit aku xboleh diganggu!!!!! tp atas alasan ingin membantu meringankan beban dia aku bantu dlm perbelanjaan anak...sampai xda expenses 4 myself..tp malangnya aku TAK DIHARGAI....malah aku asik DIMARAH...sbb aku xpandai bajet betul2...ewahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..... sbb tu aku srh dia dgr ceramah agama...tp sibuk nak main games n xnk dgr...DUIT SUAMI DUIT ISTERI..DUIT ISTERI ADALAH DUIT ISTERI....dia xmau amik peduli...patut la dunia hari ni asik bcerai berai...sbb ego org lelaki mcmnilah...smua pun nk bini tanggung!!!!..bila kita pertikai dia melenting! aku ckp nk bhijrah drp cni..xbg!!! aku nk cari kerja yang lebih baik pendapatan dia kata aku memilih!!!! kalo sekarang gaji 4 angka...tp dia nk srh aku kerja gaji 3 angka...xguna la...bkn maju kehadapan namanya tu...mundur kebelakang la dollllllllllll...ahhh so stressed!!! ya Allah please help me..aku cari kerja baru yang lebih tinggi gaji sebab nk hidup kami lebih selesa...nk mbantu dia sbb dia xmau berusaha..adakah masih menjadi salah aku??????