Dear Diary

Our Love & Life getting stronger than we thought...

aku rindu dia

ngape lately mcm smua disekeliling mjadi mslh dlm idup ni? huhuhuhu...aku ader slh atau mmg dugaan? ye lah skrg kan dah dkt2 masa penting ni...udin pun mcm lupa2 apa aku ckp...xpeduli sgt apa yg slalu aku ingatkan....mmmm...aku pun mcm cpt kecik ati...cpt rsa sedih....dugaan...dugaan....Allah bg dugaan spya kita bhati2...jgn lalai...mesti peka dgn keadaan sekeliling...apa yg penting apa yg xpenting....aku syg udin dan aku akan berusaha untuk mempertahankan hubungan ni..dan aku nk abg udin tahu...dia cinta aku yg terakhir.....sampai mati pun dia ttp dlm hati aku....

aku rindu dia...terlalu banyak sehingga aku begini....huhuhuhu