Dear Diary

Our Love & Life getting stronger than we thought...

HBP xturun Gula normal

smlm pun aku xleh tido....bgn pg ni g klinik check up BP 136/76 aduhhh...tinggi jugak....nak wat mcmane ye?? buntu aku...mkn pun xbyk..xlalu pun mkn...arini skali dgn check gula dlm drh...normal je pg td...4.9 pastu balik aku minum air teh pahit 1 mug n biskut empat segi (tok aku kata) biskut kosong la tu...3 keping...pastu aku rest...g pulak kul 12 td gula aku 4.1 je...terus ajak hubby singgah kedai ikan bakar...bkn bli ikan bakar pun...bli nasi 1 senduk ngan peria goreng+terung bakar sebiji+tempe goreng garing....hmmm try mkn peria lak..sok nk kena p check BP lg....petang nnti kul 5 n kul 10 mlm kena g check gula lagi huhuhu....cian hubby kena ulang alik amik n hantar aku g klinik...aku terlupa lesen aku mati 14hb lepas..pg td selamba ja aku drive g klinik dah la kat c2 polis ska wat roadblock...hmmm....nk g rest byk2 la....bye olz.....